Honda XL750 Transalp
Rok produkcji: 2024
Kolor nadwozia: Mat Iridium Gray Metallic (ED NHC64)
GŁÓWNE CECHY
• DWUCYLINDROWY RZĘDOWY SILNIK
• SPRZĘGŁO ANTYHOPPINGOWE Z FUNKCJĄ ASYSTY
• 3-POZIOMOWY SYSTEM KONTROLI MOMENTU OBROTOWEGO HSTC
• 5 TRYBÓW JAZDY
• SYSTEM KONTROLI UNOSZENIA PRZEDNIEGO KOŁA
• WIDELEC SHOWA SFF-CA USD 43 MM Z PRZODU I TYLNY AMORTYZATOR Z UKŁADEM PRO-LINK
• KOŁA 21 CALI Z PRZODU I 18 CALI Z TYŁU
• SYSTEM GŁOSOWEGO STEROWANIA SMARTFONEM HSVCS
SILNIK, UKŁAD PALIWOWY
Typ silnika Chłodzony cieczą 2-cylindrowy 4-suwowy, 8-zaworowy,
rzędowy OHC z wykorbieniem 270° i uni-cam
Pojemność silnika 755 cm³
Moc maksymalna 91,8 KM (67,5 kW) / 9500 obr./min.
Maks. moment obrotowy 75 Nm / 7250 obr./min.
Zużycie paliwa / Emisja CO2 4,4 l/100km / 103 g/km
Zbiornik paliwa 16,9 litra
WYMIARY I WAGA
Dł. x Szer. x Wys. 2325 x 838 x 1450 mm
Wysokość siedzenia 850 mm
Prześwit 210 mm
Masa własna 208 kg
KOŁA, ZAWIESZENIE I HAMULCE
Hamulce (przód/tył) Podwójna tarcza 310 mm x 4,5 mm z 2-tłoczkowymi zaciskami /
Pojedyncza tarcza 256 mm x 6,0 mm z 1-tłoczkowym zaciskiem
Opony (przód/tył) 90/90-21M/C 54H / 150/70ZR18M/C 70H
Przednie zawieszenie Showa 43 mm SFF-CA USD, skok 200 mm
Tylne zawieszenie Oddzielny docisk, wahacz Pro-Link, skok 190 mm