Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports DCT (D4P)
(elektroniczne zawieszenie)
Rok produkcji: 2023
Kolor nadwozia: Mat Iridium Gray Metallic
GŁÓWNE CECHY
• DWUCYLINDROWY RZĘDOWY SILNIK
• 7-POZIOMOWY SYSTEM KONTROLIMOMENTU OBROTOWEGO HSTC
• 6-OSIOWY MODUŁ POMIARUPRZECIĄŻENIA IMU
• 24,8-LITROWY ZBIORNIK PALIWA
• 6,5-CALOWY EKRAN DOTYKOWY TFT
• ŚWIATŁA DOŚWIETLAJĄCE ZAKRĘTY
• ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ DRL
• ŁĄCZNOŚĆ APPLE CARPLAY®I ANDROID AUTO®
• OPCJONALNE ELEKTRONICZNIE STEROWANE ZAWIESZENIE SHOWA EERA™
• OPCJONALNA DWUSPRZĘGŁOWA PRZEKŁADNIA DCT
• PODGRZEWANE MANETKI
• BEZDĘTKOWE OPONY
• SYSTEM KONTROLI UNOSZENIA PRZEDNIEGO KOŁA
• UKŁAD ABS AKTYWNIE DZIAŁAJĄCY W ZAKRĘTACH
• TEMPOMAT
SILNIK, UKŁAD PALIWOWY
• Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy z
wykorbieniem 270° i Uni-cam
• Pojemność silnika 1084 cm³
• Moc maksymalna 102 KM (75 kW) / 7500 obr./min.
• Maks. moment obrotowy 105 Nm / 6250 obr./min
• Zużycie paliwa / Emisja CO2 4,9 l/100 km (4,8 l/100 km wersja DCT) / 112 g/km (110 g/km wersja DCT)
• Zbiornik paliwa 24,8 litra
PODWOZIE, WYMIARY I WAGA
• Dł. x Szer. x Wys. 2330 x 960 x 1490 mm (1545 mm z szybą w górnej pozycji)
• Wysokość siedzenia 850/870 mm, opcjonalne obniżone siedzisko 825 mm opcjonalne podwyższone
siedzisko 895 mm
• Prześwit 250 mm
• Masa własna 238 kg (DCT 248 kg), opcja ES Showa EERA™ 240 kg (DCT 250 kg)
KOŁA, ZAWIESZENIE I HAMULCE
• Hamulce (przód/tył)
Podwójne pływające tarcze typu wave 310 mm z aluminiową piastą
promieniowo mocowane 4- tłoczkowe zaciski i klocki ze spieku metali /
Hydrauliczna tarcza hamulcowa 256 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem i klocki ze
spieku metali. 2-kanałowy ABS z możliwością wyłączenia na tylne koło
• Opony (przód/tył) 90/90-21M/C 54H / 150/70-R18M/C 70H
• Przednie zawieszenie
Odwrócony widelec teleskopowy Showa 45 mm z kartridżem, z hydrauliczną
regulacją napięcia wstępnego i tłumienia, skok 230 mm
• Tylne zawieszenie
Jednoczęściowy odlewany aluminiowy wahacz, układ Pro-Link z amortyzatorem
gazowym, z pokrętłem hydraulicznie regulującym napięcie wstępne i tłumienie
odbicia, skok 220 mm